Open Day Virtual
El proper 5 de juny a les 12:30h tindrà lloc un nou Open Day Virtual per als futurs alumnes dels Cicles Formatius de Grau Superior d’EATM. D’aquesta manera, l’Escola d’Arts i Tècniques de la Moda obrirà les seves portes de manera virtual a una... read moreComunicat ESDi: Seguiment Coronavirus COVID-19
El President de la Generalitat de Cataluña, a data 12 de març de 2020, ha establert les mesures de contenció per la propagació del COVID-19 en tot el territori català i ha anunciat mesures específiques per la nostra regió L’acord de Govern preveu la suspensió de tota... read moreBarcelona Design Week Masterclass (ESDi i EATM): “Disseny sostenible, reciclatge i noves tecnologies”
(Imatge de CON3CTED, projecte final de grau de Ane Castro i Núria Costa) El dilluns 11 de juny de 17:30 a 20:30 ESDi i EATM realitzaran una masterclass en la Barcelona Design Week en la qual es presentaran propostes relacionades amb la sostenibilitat, el disseny... read moreZe García, Carla Hinojosa, Inés Arroyo i més en Workshop “Fashion & Influencers” d’EATM
Avui en dia és impossible negar el rol dels blogs i les xarxes socials en el món de la moda: no només han estat fonamentals a l’hora de difondre creacions de marques o estilismes inspiradors, sinó que també han generat una nova generació de referents que han convertit... read moreEATM i ESDi en la Shopping Night Barcelona
Com tots els anys, EATM Escola d’Arts i Tècniques de la Moda i ESDi Escola Superior de Disseny formaran part de la Shopping Night Barcelona, un dels esdeveniments que marquen l’inici de la temporada de compres de Nadal.
read moreAl mal temps, bona roba: aquestes són les claus de la temporada tardor/hivern
Els dissenyadors ho van anunciar i el streetstyle ho va confirmar: els quadres anglesos i els tocs de vermell dominaran aquesta temporada.
read more